La Fundació Antoni Cambrodí-Institut de Psicologia Evolutiva (FAC-IPE) és una Fundació privada sense ànim de lucre. Va ser creada a Tarragona l’any 1982 pel Dr. Antoni Cambrodí i un nodrit grup de col·laboradors. Actualment ofereix plantejaments i propostes per a abordar els reptes que plantegen la diversitat funcional i la inclusió social en els àmbits educatiu i de participació social.

Té com a objectius prioritaris:

A) Estudiar i investigar les noves conceptualitzacions i aplicacions en el camp de les necessitats educatives i la discapacitat intel·lectual.

B) Millorar i difondre el Sistema Cambrodí (Teoria Evolutiva, Avaluació de Competències i Aplicació Educativa) com a proposta per a entendre i atendre les necessitats educatives, la discapacitat intel·lectual i bona part de la diversitat funcional de les persones.

C) Intercanviar, a nivell teòric-pràctic, amb els professionals que intervenen en l’educació i la millora de la qualitat de vida de les persones afectades de discapacitat intel·lectual.

D) Oferir serveis psicopedagògics que incideixin en la prevenció, quan es tracta de fragilitat, vulnerabilitat o risc evolutiu, i en la millora, quan es tracta d’insuficiència o discapacitat intel·lectual.

E) Desenvolupar les finalitats bàsiques previstes en els Estatuts de la Fundació.

LLEGIR MÉS