La Fundació Antoni Cambrodí ha mantingut contactes, relacions i intercanvis amb nombrosos professionals pertanyents a Universitats, Centres, Institucions, Associacions, Col·lectius… de Catalunya, Espanya i Amèrica del Sud, relacionats amb les discapacitats intel·lectuals i temes connexos.

D’aquestes relacions s’han derivat col·laboracions i vincles de treball i d’intercanvi que han perdurat durant períodes variables de temps.

En l’actualitat podem destacar els convenis de col·laboració amb:

La Universitat Isabel I amb la qual mantenim un conveni de col·laboració per al sosteniment d’un Centre Associat a aquesta Universitat a Tarragona, als locals de la FAC. Des del Centre Associat es gestionen diferents aspectes relacionats amb la promoció i difusió de l’amplia oferta formativa que imparteix online aquesta Universitat privada.

La Universitat Instituto Piaget per al Desenvolupament Humà, Integral i Ecològic, amb la qual mantenim una llarga relació de col·laboració i intercanvis. En l’actualitat destaquem el conveni de col·laboració per a compartir els espais comuns entre les dues seus: la de la seva institució filial, l’Institut Piaget de Catalunya, i la de la Fundació Antoni Cambrodí.

LLEGIR MÉS